Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka kancelářských potřeb, papíru a úklidových prostředků pro MěÚ Česká Třebová
Odesílatel Karel Honl
Organizace odesílatele Město Česká Třebová [IČO: 00278653]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.10.2025 13:14:16
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Přikládáme nově opravenou přílohu č. 2 - Příloha 2 ZP-kancelářský materiál 2025.
Samostatné čestné prohlášení nepožadujeme, požadujeme však, aby dodávka papíru splňovala normu ČSN ISO 9706.


Přílohy
- Příloha 2 ZP-kancelářský materiál 2025.xls (79,50 KiB)

Původní zpráva

Datum 16.10.2025 09:30:18
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

ráda bych se prvotně zeptala na dokument Příloha 2 ZP-kancelářský materiál 2025 (1).

Jedná se o součtový řádek č. 124, sloupec H-J.

Bohužel je ve vzorci uveden součet řádků 4-114. Je to prosím v pořádku, nebo se zde vyskytla chyba? Potom by nesouhlasila výsledná částka za celou zakázku.

Druhý dotaz se jedná dokumentu, který má být s nabídkou odevzdaný, přesněji prohlášení o shodě papíru s normou ČSN ISO 9706 (příloha č. 3 těchto zadávacích podmínek). Toto čestné prohlášení nelze dohledat.
Bylo by prosím možné jej vložit na portál?

Děkuji za informaci a přeji pěkný zbytek dne.

S pozdravem
Bc. Tereza Marholdová
Obchodní analytik, PAPERA s.r.o.