Veřejná zakázka: Kancelářské a úklidové prostředky pro MěÚ Česká Třebová 2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 616
Systémové číslo: P23V00000057
Datum zahájení: 11.10.2023
Nabídku podat do: 27.10.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské a úklidové prostředky pro MěÚ Česká Třebová 2023
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka kancelářských potřeb a úklidových prostředků pro MěÚ Česká Třebová na období dvou let ode dne uzavření smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR s uveřejněním
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 260 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ústí nad Orlicí

Zadavatel

  • Úřední název: Město Česká Třebová
  • IČO: 00278653
  • Poštovní adresa:
    Staré náměstí 78
    56002 Česká Třebová
  • Název odboru: Kancelář tajemníka - oddělení vnitřní správy
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60056899

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Staré náměstí 78
56002 Česká Třebová 2

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace zadávací dokumentace Dokument PDF ZP_dodávka_kancelářských_potře b_uklidových prostředků.pdf 206.84 KB
Titulní list Titulní list cenové nabídky na provedení veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku "Kancelářské potřeby a úklidové prostředky pro MěÚ Česká Třebová" Dokument MS Word Příloha 1 ZP_Titulní list.doc 33.50 KB
Tabulka s předpokládaným dvouletým objemem odebraných kancelářských potřeb Tabulka s předpokládaným dvouletým objemem odebraných kancelářských potřeb Dokument MS Excel Příloha ZP 2_puvodni_tabulka s předpokládaným dvouletým objemem_KP.xls 68.00 KB
Tabulka s předpokládaným dvouletým objemem odebraných úklidových prostředků Tabulka s předpokládaným dvouletým objemem odebraných úklidových prostředků Dokument MS Excel Příloha ZP 3_puvodni_tabulka s předpokládaným dvouletým objemem_UP.xls 50.00 KB
Kupní smlouva Kupní smlouva na dodávku kancelářských potřeb a úklidových prostředků dle objednávky kupujícího. Dokument MS Word Příloha 4 ZP_Návrh kupní smlouvy.doc 55.00 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
11.10.2023 16:15 výzva Petr Vytlačil Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
PAPERA s.r.o. 25945653 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 27.11.2023

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
PAPERA s.r.o. 25945653 Česká republika 223 456,73 270 382,64

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.